Friday, March 2, 2012

Kasihku di Kelantan



Atas bas di atas bas dua tingkat saya sedang memenuhi tanah semaluberduri, tampak begitu jitu disitu.

Sejak Rabu lepas lagi telah berada di bumi serambi Mekah.

Serambi Mekah.
Kamu tak pernah tahu ia wujud di Malaysia? Baiklah, ia gelaran pada Kelantan.

Dan kini saya dalam perut Bas Perdana. Satu ketika dulu Bas Mutiara, dengan slogan InsyaAllah selamat kali ini maaf saya tidak tahu. Yang pasti pada tiket Bas Perdana tertera 'Had Barangan Hanya 20kg Sahaja'. Jadi jangan pernah jangka had muatan pada flight semata. Hehe..

Sepanjang di Kelantan mata saya sentiasa disajikan keindahan baby. Si Kasih,


Mari kita berkenalan


Nur Qaseh Aleesya.

Saya sambung cerita nanti,  kondisi senget-senget sedikit kurang menyenangkan untuk penulisan

Wassalam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails